Sjukling

lite seg och skriva, jag vet!
men har vart sjuk så inte haft ork eller lust och skriva..
i lördags var vi i örebro iallafall, de blev rätt spår..
haha, alla blev nog lite för runda om fötterna!
men de var riktigt kul faktiskt

lite bilder från förpärlan hoss fia;

sen på söndagen var jag riktigt dålig, kunde knappt prata!
men idag är de bättre iallafall :) pappa och mamma kom ju hem från sthlm
på kvällen, så fick en ny mobil! snälla är dom..
min har ju vart lite halv dålig så nu är jag nöjd!

här är den! :)

imorgon bär de av till örebro eller motala, ska köpa julklappar
har inte köpt en ända (a) men vet vad jag ska köpa till alla
så kommer gå fort ändå, undrar bara vad jag kommer få i julklapp ?
hoppas på en kamera.. behöver en ny till thailand!

här har ni lite uppdatering på vad som hänt, haha! :)
ska försöka skriva oftare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0