Merry X-mas

nu har jag ätit min andra julmiddag! :)
min mage spricker snart, hehe.

imorse vakna jag iallafall vid 11 och de blev juklappsöppning
visste ju nästan allt jag fick, men kul ändå!
fick pengar till thailand, kläder, smink, spel osv :)
hel nöjd är jag, sen åkte vi vidare till farmor
där alla andra var och vi käka god mat, massa efter rätter, kolla kalle anka
och drack massa glögg, fast inte jag.. tycker inte om (a) haha.
sen åkte vi hem och mamma gjorde mat här hemma, eftersom vi fick lite mer besök!
men alltid mysigt med julen tycker jag!

nu snart ska jag och alla kära vänner ut och åka pulka!
så hörs när jag kommer hem!

god jul allihoppa!

kolla vilken söt bild angie gjort, hoppas du har de jätte mysigt nere i malmö! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0