Julmys med tjejerna!

ikväll blev de en uppesittarkväll hemma hoss fialutten
med nina,madde,eve,nina & sara en stund också
vi spelade bingolotto, drack julmust och hade de trevligt.
tyvärr vann ingen, bättre lycka nästa gång kanske ? ;)
men de var kul iallafall, sen blev de lite just dance..
nu är jag hemma och har precis städat mitt rum, måste ju vara lite fint på jul
så bara sängkläderna som ska bytas sen är de fint och rent!

annars idag så köpte jag dom sista julklapparna i västerås
så nu är allt klart, är så stolt över mig själv , haha ;)
sen blev de även lunch på donkan, alltid gott!
och så har jag tom blivit lite bättre i halsen!
stort plus på det!

nu ska jag bädda sängen med nya lakan och sova min skönhets sömn!
kan ju inte vara helt död på julafton! ciaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0