julbord

lördagen var också en toppen kväll, fast då med min bästa tjejer!
började med julmiddag hemma hoss eveluttan
hon hade ordnat jätte god mat, och lite roliga utmaningar.
sen spelade vi även våghals, ett skitkul spel och även lite singstar
lite skämmiga & roliga saker vi fick göra på spelet;

* nina fick stoppa sin strumpa i sin mun och bestämma en sexställning åt 4 personer



* fia och nina fick ringa och skoja lite
* alla fick skicka massa skämmiga sms till massa folk
* jag & madde fick byta status på facebook till ''damsuger naken'' & '' smuttar på 200kr vin''
* jag fick snurra runt och sjunga att jag är en kebab
* jag fick stoppa in massa papper i munnen och sjunga en låt


sen var de massa mer sjuka saker vi fick göra, men de var skit kul!
efter de blev de källarn och vi fula oss som fan där med
hoppas alla förstog att vi fula oss, haha! ;)
blev som sagt en toppenkväll då med!
så tack alla tjejer för dee <3

snodde två bilder från fia, på nästan allihop :)

tänkte förresten sätta ihop en liten video på allting, får se om jag kan
men sätter in den imorgon isåfall! ;)
godnatt, imorgon blir de lite extra jobb!

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra måndag? / fröken bitterfitta

2009-12-14 @ 15:14:52
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Missa inte min fina julklappskalender på min blogg! Jag lottar ut fina julklappar varje dag fram till julafton. Var med du också kika in min julkalender på:



http://jroom.blogg.se



Bra priser varje dag, från både små och stora företag. Lycka till !



Kramar Jaqueline

2009-12-14 @ 17:25:55
URL: http://jroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0