IDOL FINALEN 2009

klockan är 08.38 och jag är vaken, shit har det hänt ett mirakel?
haha, har faktiskt inte varit vaken vid den här tiden på väldigt länge..
förutom om jag inte vart vaken hela natten dårå..
menmen, är ju idol finalen idag, så ska faktiskt till stockholm
och tåget går 10.59 från västerås, så pappsen skjutsar mig dit
de blir jag & fredde + två av hans kompisar,,

skulle även sova kvar där, men pappa kommer och hämtar
mig istället när finalen är slut! snäll papi


aja nu ska jag hoppa in i duschen, sen skriver jag kanske ett inlägg innan
jag åker till västerås..ciao!

vem tror ni kommer vinna ikväll ? ;)

Kommentarer
Postat av: Marina, 19 år mamma till prinsen<3

oh fan va kul ska du till globen ?? ERIK lätt;P

2009-12-11 @ 09:00:04
URL: http://mariic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0