stockolm

dålig uppdatering här jag vet!
idag har de blivit en riktig mys söndag
med tv, familjen och godsaker!
mamma gjorde massa god thaimat också, ett + på de hela

tänkte iallafall berätta min helg, den har varit hur toppen som hellst.
fredagen börja med att pappa skjutssa mig till västerås
jag tog tåget därifrån till stockholm med fredde och hans kompisar.
när vi var framme gick vi till hotellet och checka in
sen blev de lite shopping, jag och fredde satt på en såndär tjur
som åker fram och tillbaka så ska man hålla sig kvar så länge man kan
och såklart vann jag, 35 sekunder klara jag ;) grym tjej..
de var grymt jobbigt, blev helt svettig, haha!

jag och fredde på tjurarna, haha ;)

sen när klockan blev 5 drog vi hem fixade oss lite
sen tog tunnelbanan till globen.. vi gick och käka lite och grabbarna tog några öl
och jag några glas vin, alltid gott! ;) sen vid 7-halv 8 drog vi in i globen
vi hade inte världens bästa platser men man såg ju rätt bra ändå
sen så hade dom ju även stora tv:n som visades..
men erik var ju grymmast, man förstog att han skulle vinna..

här är lite bilder från globen

vi gick precis när dom sa att erik vann, för annars skulle de vart
sån jävla kö ut.. och de orkade vi inte, så vi tog taxin in till
Laroy tog lite cider och shottar där! men tcykte de var så litet
så vi gick vidare till en annan krog som jag inte äns kommer ihåg namnet på..
men där var de riktigt kul, träffade massa trevligt folk och dans blev de med!

ful bild jag vet, men hitta den på vimmel bilder.. haha! ;) jag & sebbe

sen dagen efter blev de hotell frukost & tåg hem..
fick sitta ensam och vänta på tåget i en timme, skit tråkigt!

de var min fredag, hade skit skoj iallafall, måste göras om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0