30/12 - 09

nyvaken och helt död de är vad jag är..
igår blev de en uppesittarkväll med eve, tror vi inte somna förns
halv 7 nångång och hon ännu senare tror jag!
vi kikade på massa gamla kort sen var även nina här och kolla
på paranormal activity! andra gången för mig, men på den här filmen
var det ett helt annat slut, skitläskigt!

snart ska jag stcika iväg och sola med eve, sen måste
jag börja planera lite tills imorgon, de är ju faktiskt nyår!
och vi har iallafall bestämt oss att vi ska till sthlm så de är ordnat
men frågan är hur man ska se ut? får se hur de blir!

btw så hitta eve och jag en fin tatuering jag kommer göra
när jag är i thailand! me like alot!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0