18.27

Eve skrev ju en jätte fin dikt till oss på julmiddagen
såhär löd den;

Hej alla glada
nu ska jag tala

såsom julskinkan är skär
så tycker jag om våran atmosfär
speciellt då när ingen svär

snart ska jag till Oslo fara
och utan er får jag vara

jag kommer sakna vårat gäng
och allt vårat häng
det var en god gratäng

tillomed trappan till josefina
där benen blev finfina

nej, ursäkta för detta dröjsmål
det behövs mer alkohol
jag ville bara säga skål

och tacka fan för fin vänskap
ni är ena riktiga kap
nu ska vi ut på dårskap

SKÅL


hih, visst är hon söt? :) du kommer bli saknad,
fast vi blir ju sambos i februari! ;)

jag och eveluttan!

Kommentarer
Postat av: marii

nice dikt, fina kort på bordet där:P

2009-12-17 @ 13:31:14
URL: http://mariic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0