03.31

dålig uppdatering här, jag vet!
idag blev de lunch med ange på kebabhuset.
skulle äta thaimat igentligen, men hon var tyvärr inte där idag!

så blev kebab istället, sen blev de hemmåt och spela lite Wii
och vid sex ungefär kom fia och hämta upp mig
och vi åkte till eve's pappa på landet!
blev singstar och snack! :) alltid fun!

på fredag är de iallafall idol finalen!
va kul de komemr bli, frågan är om jag ska sova kvar där
och gå ut med grabbarna eller be pappa hämta mig ?
skulle ju igentligen försöka spara så mycket pengar som möjligt!

inte långt kvar till thailand ju, men får se hur jag gör!
och på lördag är alla tjejer bjudna på julbord hemma hoss
eve, kommer bli hur nice som hellst! :)
så de ser jag fram emot!

nu blir de sängen, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0