linköping!

sitter på scandic hotell city i linköping, kände att jag behövde
komma bort lite från arboga så följde med papi hit, blir kvar här 
i 2 dagar, åker hem torsdag kväll! 
hotellet är ialf jätte fint o mitt inne i stan, så ska ner o kika runt lite imorrn
medans pappa är på jobbet, tänkte köpa nå skor. behöver nya klackar
känner jag!, sen tänktej ag även hitta lite höstkläder
sommaren är ju faktiskt över! fast en fågel har viskat mig i örat
och sagt att de ska bli fint väder imorgon&på torsdag!
så hoppas de blir de!

nyss var ialf jag och pappa och käkade på kina,
blev kyckling med cashwenötter, yummi!
alltid lika gott, men bäst på spicy i vässan faktiskt ;)
sen innan vi åkte hit stanna vi i marieberg, fick med mig
hem 2 linnen sen en stickad tröja, nicenice :) 

nu tänkte jag faktiskt lägga mig i sängen, är sjukt trött
somna inte förns kl halv 9 imorse, sen väckte pappa mig
11 för att vi skulle till örebro! så är helt SLUT!

seya, ciaaao! :) 

älskar min familj, ni är bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0