INTERNET SHOPPING

är farligt ;) om man ser något fint är de bara klicka
på en knapp så kommer den hem till dig, haha!
Var inne på nelly iallfall sen såg jag en fin svart
tubklänning med dragkedjor typ, kan inte förklara..
den var iallafall från märket rare fashion, skit fin
och helt vanlig typ, så blev att jag klicka hem den!
men sen när jag skulle gå in och titta på den igen
så fanns den inte kvar, jag hade visst tagit den sista
så kan tyvärr inte visa den, men får göra de när jag
får den! hoppas den passar.. men de tror jag
då har jag en fin klänning till kryssningen!
gud va jag längtar! tagga tagga tagga

nu ska jag ut på en nattpromenad med evelutten
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0