FINALY WEEKEND

igår gjorde jag ej så mkt, skulle igentligen följa med
cassan till köping, men jag var så trött att jag orkade
faktiskt inte, jag gick hem och somna runt 19.00 
och vet ni när jag vakna? jo 8 imorse, så sov 13 timmar!
 
idag blev de lunch med pappa på kina restaurangen
tre små rätter, lika gott som alltid! :) sen åkte vi o hälsa
på mamma på henens jobb, och sedan hämtat ut min
klänning som för övrigt är jätte fin! :) och sen blev de
en sväng o handla mat, och till sist till bokia och köpte
en almencka, kände att jag behövde en!
och ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer?! 
nån som har nått förslag? aja, ska höra med alla
men tror de blir en mys kväll ialf :) hörs!

en bild på mig & evi från julbalen, miss you&alla er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0