DRÖMBOENDE

sitter och kikar runt på hus i thailand nu, jag säger bara att
husen där är verkligen dröm hem!
tänk att vakna på morgonen, kolla ut genom fönstret
så ser man stranden, havet, vågorna & massa palmer!
guud, skulle må så bra av att vakna så .. har kollat massa
olika, och jag lovar om jag vinner på lotto så skulle jag köpa
en lägenhet i thailand. jag vill inte ha kyla&vinter..utan sol!

vi skulle ju köpa ett hus, men de vart lite problem me de där
så mamma & dom kikar vidare, jag hoppas dom hittar
nått som dom vill ha, jag tvekar inte en sekund att flytta med!
sökte förresten 1 jobb i thailand idag, man vet aldrig..
tänk ifall jag skulle få de, då e de bara ren tur! ;)
då tar jag mitt pick och pack o sticker!

här är en av alla drömlägenheter!
(inte de finaste av de jag hitta, men glömde spara bild)




Hur skönt skulle de inte vara med jaccuzzi på balkongen
och sitta och bubbla på kvällen, ohhhhh! vill ha

Här är ett fint hus dom ska bygga nu!





så otroligt vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0