A DAY WITH ANGE!

idag följde jag med ange till köping för hon
skulle kolla upp sitt finger som tyvärr är snett ;)
så vi tog bussen in dit, sen blev de en runda på
stan där och sen till sjukan.. efter vi vart där
så kom hennes kompis Dan och hämta upp oss
och vi åkte in till biginn för att käka kina buffe, mums!
och nu har jag kollat på alla paradise hotel avsnitt
som finns på tv6 hemsida, och man gråter ju!
haha, så sjutk insatt jag har blivit i programmet!
haft en kul dag med ange ialf, vi har likadan humor
så man kan aldrig ha tråkgit med henne! ;)

måste säga grattis till joss som fyller 19 idag!
har inte ditt nummer kvar, men ifall du läser så
GRATTIS PÅ 19ÅRS DAGEN! :) 

här är en gammal bild på mig joss&ange!
 


Kommentarer
Postat av: jossss

tack gumman! ja har inget nummer nu har ingen mobil, åker till turkiet i morgon i en vecka ja har inte ditt nummer heller, bara att ringa hem till mig :)

2009-08-27 @ 18:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0