vattenpipa,vin & kortspel

klockan är fyra och jag kom nyss hem från eve, hehe :) idag skulle jag ju igentligen
åka in till västerås och festam en sket ju i de, så jag & alex börja med och gå till
konsum och köpa chips dipp & cola, och satte och kolla på Harold and Kumar,
så rolig film, man skrattar ju nästan igenom hela filmen, hehe.
efter de drog vi hem till eve och käka lite fruksallad, förresten så fyller hon år idag
så ett stort GRATTIS till henne som fyller 19 :) men ialf, efter ett tag hade vi inte så
mycket att göra så jag drog hem och hämta min vattenpipa, de e alltid gott.
och när vi suttit och rökt de vart vi sugna på vin, så vi drog hem till fia & tog en flaska
av henne, sedan följde hon med hem till eve & vi tog ett glas vin spelade kort och
hade de allmänt trevligt :) sedan började vi prata om spöken och man blir ju så rädd..
hoppas ni kan somna nu ialf, haha. jag komemr nog ialf så trött som jag är!
de vart iallafall en trevlig kväll/natt tycker jag. nu ska jag sova & tagga tills imorgon
godnatt bloggen! P&K


Min fina vattenpipa! :)

Kommentarer
Postat av: FEBB

ja men det tror jag! åh mna blir så glad varje gång man går in på din blogg, för du är så vacker i din header! strålar verkligen lycka

2009-04-10 @ 08:47:41
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: nadia a.

Hello :) hoppas du går en skön fredag! ♥

2009-04-10 @ 13:10:53
URL: http://streetshero.blogg.se/
Postat av: FEBB

bara ärlig! aw nooo haha men va bra!

2009-04-10 @ 13:15:55
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0