våren är påväg och nu tar jag nya tag!

såg visst att de hade gått 1 månad sen jag blogga sist, tiden går så himla snabbt
när man har roligt eller vad är de man brukar säga, hehe. 
under tiden jag inte har bloggat så har jag hunnit;

* färgat håret så jag har ljusbrunt, väldigt stor skilland tycker jag ialf!
* fått in lite nytt i min garderob, behhöver dock städas lite där inne så man hinner nått.
* haft praktik på gina tricot i 2 veckor, har även 1 vecka till och trivs jätte bra :)
* börjat övningsköra lite smått, ska även börja med trafikskolan nästa vecka
* vart i stockholm och sovit på hotell sedan shoppat med familjen
* skaffa ett nytt nummer & en ny mobil, så skönt o inte ha den gamla skruttiga
* letat lägenheter i västerås, även hittat en och gjort en intresse anmälan :)
* sen har de vart sol sol sol, o de är de härligaste som finns!
* sen har jag då dock festat mycket, men de var väll inget ovanligt, men i helgen vart de faktiskt
   en vit helg, de ni ;) men vart på studenfester och olika krogenrunder i västerås.
* haft påsklov hela den här veckan, men har dock varit sjuk hela tiden så inte så speciellt kul.

ja de är lite saker jag kommer på just nu, idag skulle jag igentligen på grill party men känner
mig inte helt frisk än, sen regna de även nu mot kvällen så vart inte så taggad precis.
men nu vet ni lite vad jag gjort den här månaden ialf, vi får höras senare. xoxo


jag för någon helg sen (innan jag färgade mitt hår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0