road tripp till götet

sjuk kväll/natt måste jag bara säga, kom nyss hem från en resa till götet
de var så att igår hade vi inget och göra, så då bestämmer vi kl ung halv 6
att vi ska åka till göteborg, så vi packar ihop lite kläder på 30 min sedan
fixar alkohol och börjar våran roadtrip till götet. haha lite sjukt sådär, men
så roligt när man tar en sån däör spontan resa, eve körde ialf men vi där
bak börja ju dricka på en gång nästan.. haha men resan gick skit snabb
kanske för vi drack som man tyckte de, men till kvällen kom vi fram och skulle
då möta mikael, men vi stack in till stan på en gång istället och parkera vid nordstan.
Eve börjar då klunka i sig lite vin senbörja vi vandra innåt mot stan, vi visste ingeting
vart vi skulle, eller vilka vi skulle vara med.. men vi gick lite sen hitta en krog som såg
rätt bra ut, så vi gick dit & fråga om man behlvde biljetter, och de behövde man ju men
så snäll som vakten var så fick vi komma in ialf :) nicenice, väl där inne så kände vi ju
íngen som sagt och alla bord var fulla, men börja mingla lite och till slut satt vi med ett
par grabbs, och dom hade beställt in en stor skål med skumpa,sprit grogg virke och allt
möjligt, så de var bara ta för sig :) sedan blev de ju dans och massa roligheter..

efter ett tag tog jag & a en jätte mysig promenad, visade göteborg lite.. behövde även
nyktra till mig lite, fick nog i mig lite för mkt.. men började nyktra till lite då så vi drog tillbaka
till krogen där dom andra var kvar och dom satt och drack för fullt, sedan tappa vi bort
eve&alex och krogen stängde ju runt 4-5 så vi drog och käka lite och försökte få tag
i dom, men gick ju inte och höll på o frysa ihjäl,så vi tog taxi och drog på efterfest,
men efter ett tag så ringer eve och säger att dom är vid bilen så vi tar först bussen in till stan
och sedan spårvagn, tänk vad duktiga vi var som hitta. haha! aja sedan sov vi ett tag och
efter några timmar börjar vår tripp hem igen, och den resan tog heeeela dan kändes de som
man mådde ju inte så bra precis :p men en rolig grej som hände var när klämde fingret i bildörren
asså de var inte roligt att hon gjorde de, men hon regerade skit segt efter typ 1 minut hon ba:
snälla kan du öppna dörren? vi ba kolla på henen typ, sen hon ba jag har klämt fingret....
hahah så sjukt roligt hennes finger var ju typ platt också, du är så sjuk alex haha..
där fick man ialf ett gott skratt, sen blev de ju donkan som bakis mat på hemresan..
nu är jag ialf hemma & jag hade faktiskt jätte kul igår. fler trippar ska de allt bli, de lovar jag!
nu är jag sjukt trött, så ska nog städa lite sedan lägga mig i sängen och vila lite.
sätter in bilder senare! :) P&K!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0