party helg

oj i helgen har jag inte hunnit blogga, har vart så fint väder, och då vill man ju
inet sitta inne. var t o m 18 grader igår, skit skönt ju! :)

fredag; börja med att fixa öl och fick vänta på dom i fler timmar, sen hem för en
snabbfix sedan vidare till josefina & förkröka där, vi körde "jag har aldrig", sen sjöng
lite singstar, vid 11 tiden skjutssa linda in oss till örebro, där vi skulle på satin
men när vi väl kom in dit, så ville vi åka hem typ, de SÖG! urs. litet dansgolv
och man fick typ inte luft, nej inge mer satin för mig.  skulle ha åkt till västerås
som jag hade tänkt, antar att de var ett jävligt drag där. aja sen åkte vi hem igen
och jag drog vidare på fest i brattberget och blev kvar där tills halv 9 på morgonen
då vinglar jag hem helt full, och solen bara lös! underbaaart, haha.

lördag; dagen började med att jossan kom o väckte mig, länge sen jag såg tjejen.
men senare drog jag azema mina bröder jossan & eve och käkar glass i solen.
och sedan vidare och köpte vin, för vi hade tänkt o grilla & röka lite vattenpipa
men vi sket i grillningen och bara rökte vattenpipa och drack vin, och jag svepte
nog i mig vinet för snabbt, för mådde inte så bra efter ett tag, men sen skulle jag ta tåget
till västerås vid 9, så sprang till de typ. sen mötte A och vi drog hem till hans kompis,
sedan hem till han o sova :) kul kväll!

idag ska jag på påskmiddag hoss farmor, och kanske grillning ikväll med flickorna! :)


en bild från fredags!

Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Ska vi lägga till varandra? :D

2009-04-12 @ 14:45:07
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: Edith :]

Du är otroligt vacker! :)

2009-04-12 @ 17:38:05
URL: http://edithh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0