in med sommarkläderna

igår gjorde jag nästan ingeting låg och kolla åp tv hel dagen sen på kvällen
drog jag & eve förbi fia & rökte lite vattenpipa, alltid gott :D

sen idag har jag vart i skolan, duktiga jag kom t.o.m upp med tidiga tåget
sedan gick jag,ida&sarah på stan lite, sedan kom eve och hämta mig och vi drog till
skolan för att lämna hennes böcker osv

just nu håller jag på och rensar garderoben, gav farmor en hel säck med kläder
o nu ska jag bara vika och hänga upp alla sommarklänningar så de ser
lite somrigt ut i min garderob, man kan ju göra allt för att de ska bli sommar ;)

sen om ett tag ska jag ut och jogga med fia hade jag tänkt, tänkte börja
träna nu så man blir fin till sommaren 09! aja, måste forsätta nu så jag blir
klar nångång, skriver senare! xoxo jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0