fullt uppp..

nu var de ett tag sen jag blogga igen, men har faktiskt inte hunnit.
de är så att jag fått extra jobb på gina så har jobbat där hela helgen : )
blev jätte glad när dom ringde i fredags o fråga om jag ville jobba
jaja , i veckan färgade jag håret mörkare, i fredags jobbade jag till halv 8
sen drog jag hem till R, vi somna inte förns 6 och jag skulle upp 9 dagen efter
inte bra, men kom upp ialf och jobba till 4a sen kom pappsen och hämta
mig i västerås, vi drog till media markt och kolla lite, sedan hem
och jag somna kl 6 och sov ända till klockan 10 på morgonen, helt sjukt hur
trött jag var. haha nu är jag utvilad ialf :)

imorgon börjar skolan igen både kul & tråkigt, tyckte om min praktik.
men ska äntligen få träffa mina girls igen, förresten var dom på studentkryssningen
igår och antar att dom hade skit kul, e lite avis att jag inte följde med!
men jag åker ju i maj istället :) ska bli fun fun fun.

nästa helg kanske jag ska till göteborg också, får se hur jag gör med de
men skulle vara kul. vi får se! :)

jaja just nu sitter jag och kikar på filmen och så kom polly... den verkar bra!
kanske skriver mer senare. xoxo jenny!


den vita fick jag med mig hem i fredags och den blommiga har jag lagt unda, me like :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0