bilder från min brorskamera

fick äntligen bilderna från min brors kamera från när vi var i thailand
har väntat på dom i evigheter, men till slut fick jag dom.. var mindre än jag trodde faktiskt
men här är iallafall några av dom :


såhär ser typ alla sko butiker ut, tänk er fler styckna brevid varandra& jätte billigt!

syskonen samuelsson, fortfarande bleka här. var påväg till mormor & dom i den rosa VIP bussen

fortfarande blek, sitter och dricker ice ovaltine, yummi. hoss mormor :)

påväg in till sakon nakhon, i en såkallad taxi.. hehe, väldigt sköna och åka när de är så varmt! fast inte så säkra

jag&min bror innan en utekväll, inte dyrt med alkhol i thailand inte.

när jag tatuerar mig, ångrar att jag inte gjorde en till på en gång. buhuu

haha första dagen vi kom till thailand , vi åkte ut med moppen mitt ute i ingestans bland palmer,
hoppas ni förstår att de är en skämt bild, haha

såhär kan en ute kväll se ut, haha. lite folk, visst?

haha jimmy och jag fick ragg på gatan, nerrå var en spå tant sen hennes son, jätte trevliga :p

en till ute kväll med bror

strand folk, inte så fin bild men mycket finare i verkligeheten :)

här var några bilder, finns mycket mera men kan ju inte visa alla, tråkigt att vi inte tog nå bilder när
vi sola & bada, men man tänker faktiskt inte på kameran när man ska gå til stranden..
förresten ska mamma till thailand i maj igen och skriva på huset, så ska tvinga hene så jag får följa
med, behöver värme & bangkoks shopping... ohh :)

Kommentarer
Postat av: bells

nej int emkt sitte roch förösker hålla mej vaken ska till jobbet om 2 timmar :p

2009-04-09 @ 01:49:22
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: Helen

Gud vad söt du är! puss

2009-04-09 @ 11:51:42
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0