stockholmstrippen.

aa i fredags blev de en lugn kväll, kollade bara på film med joss. och vi skulle ju till stockholm kl 8.40 på lördagen så kändes inte så värt att göra nå bravader, men ställde ialf väckarklockan 3 gånger så att jag inte skulle behöva stressa på morgonen, men som sagt så vakna jag inte. så jossan hade smsat unger 100ggr till min mobil men till sist så vaknar jag av att hon står o bankar på min dörr, så gick upp o öppna åt henne helt nyvaken.
Jossan: vet du hur mkt klockan är?
Jag: nee, vadå? (helt trött)
Jossan: halv 9, bussen går om 10 min!
Jag: Fan, måste skynda mig!
Jag: Men har du tagit ut pengar till bussen?
Jossan: Nej, har glömt de!
Så hon var tvungen att cykla upp till stan och ta ut pengar & jag fick panik,slängde på mig lite kläder borsta tänderna& packa ner allt smink osv. men fem över halv så börjar jag springa mot staoil för att hinna med, men sen möter jag jossan och
hon ba: BUSSEN HAR REDAN GÅTT! 
jag: vaa? klockan är ju inte tjugo i än.
Jossan: ja men jag såg den i rondellen den åkte mot kungsör.
Jag: FAN!
sen tänkte vi precis börja gå hemmåt men då ser jag bussen på bron, så vi cykla turbo till statoil och hann precis. haha.
Bra start på dagen va? men vi kom ialf fram till stockholm till slut, gick runt i lite affärer & hitta massa fint. jag skulle igentligen bara köpa spetströjan från monki men den var helt slut. så kollade i alla gina butiker om deras spets tröja fan kvar men neej! vart så irriterad. så vi gick till löshårs butiken & var ju tvungen att köpa medans jag var där, men skönt att ha nytt & fräscht ialf, limma in de den här gången :) har ju ialf jämt i håret så onödigt att ha clips. vi gick in i buttricks också så mkt roliga saker där, haha pröva en blond peruk. såhär såg de ut :


snyggt va? ;) haha

 
haha hårt jobb säger jag bara!


bussen hem, helt döda efter en hel dag shopping.

aja kom ialf hem med:
1 kjol, 1 väska, 1 mössa, 1 par skor, 1 par strumpbyxor, underkläder & lite utklädnas saker till haloween ;)

tänkte lägga ut bild på helgens shopping, men får bli senare :) nu ska jag käka sen kika andra avenyn. hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0