praktik

nu e klockan ca 10 igen och jag måste gå upp, känns så jobbigt när jag börjar kl 1 men måste ta 11.20 tåget, blir ju nästan ingen sov morgon alls då, och sen när jag har dom här tiderna på hotellet så kommer jag hem så himla sent.
 aja, men jag har ialf praktik på hotell västerås som ni kanske vet, och de e faktiskt jätte bra där, förutom att de kanske e lite litet, men bäst o börja med de & sen gå till ett större hotell. men har ialf haft praktik 2 veckor är inne på min tredje, så dom närmsta 3 veckorna så har vi skola igen. skönt de!


aja, men nu ska jag hoppa in i duschen sen fixa mig. seeya!




så ser några rum ut, kanske inte världens bästa bilder. men ni ser lite ialf


Kommentarer
Postat av: Arely

va fin din blogg vart :)

2008-09-24 @ 15:48:23
Postat av: Anonym

Åh va bra :) Varför inte bli medlem på devote ? ;O Asså ? Va trevligt, åker du dit me familjen ? :)

2008-09-24 @ 22:20:48
Postat av: josefina

fin bloggen vart jenny :) & du säg inte att 11:20 inte är nån sovmorgon, fan as bra sovmorgon! min längsta sovmorgon är halv 9 tåget! ;D

2008-09-24 @ 23:09:00
URL: http://josefinaholmstrom.blogg.se/
Postat av: Mintra

Har du msn ? :)

2008-09-24 @ 23:29:26
URL: http://mawongsa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0