jobbjobbjobb.

ja nu e jag då hemma kl halv 10 från praktiken, skit jobbigt att komma hem så sent. men de har faktiskt gott jätte snabbt idag, jag kom dit vid 1 och åt lunch med jason (han är från usa), tycker de e så pinsamt när jag ska vara med honom han kan ju bara engelska och jag är ju inte direkt så bra på de. hah, men de går väl när man måste. vi städade ialf några rum sen kom rebecca så vi gjorde allas middag, hon lärde mig hur man bokar/betalar osv, inte lärt mig allt än de är ju så himla mkt, men lite senare tog vi en fika paus och prata,de är ju kul att man har en handledare som bara är 1 år äldre än sig själv :) aja imorgon ska vi ha hand om frukosten så ska vara där kl 7, måste ta 6.20 tåget då. så måste gå upp runt 5, urs säger jag bara. menmen de är ju bara att ställa klockan.

  
Fint jag kan städa va? ;)



aja idag innan jag stack till praktiken gick jag lite i stan, hitta en jätte fin jacka/kappa på gina kosta bara 499 :- , den var jätte mysig,så tänkte köpa den på fredag om jag får min lön då. skulle passa perfekt in i min nya garderob, behlver bara en lite korg till mina underkläder & några krokar som jag kan hänga upp mina jackor, och en till spegel brevid min andra sen är allt klart, tog lite bidler med min mobil hur garderoben ser ut nu. syns inte så bra men ska ta kort med kameran när allt är klart. såhär ser garderoben ut nu ialf :

 

 



aja nu ska jag sova, så jag får lite sömn. godnatt alla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

wow de där va inte lite skor haha :) de vart skit fint ! , btw har du flyttat till egen lägenhet eller?

2008-09-29 @ 17:11:54
URL: http://aarely.blogg.se/
Postat av: jenny

hehe tack :) vem är de? nej de har jag inte, bor fortfarnde kvar hemma :)

2008-09-29 @ 20:55:38
URL: http://jsamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0