blir inge gurran

skulle igentligen till gustavsvik idag, men blir inte så. jossan får inte bada med sitt sår & jag vill ju inte åka dit själv med alla dom, men var ju ialf där i fredags så var ju inte länge sen man var där, men vi ska nog gå på bio istället :) jag skulle gärna vilja se mirror den verkar så bra & läskig. men patrik 1,5 verar ju också bra men rolig. va ialf sista dan på praktiken idag, men kom inte upp var så himlans trött, jag vakna nyss. men skulle ialf få sluta kl 12, så missa inte så mkt.  imorgon sticker jag&joss till sthlm ialf, så måste vara pigga för bussen går kl 8 typ, haha. just ja, snacka med baby igår och blir nog så att jag åker upp dit några dagar innan höstlovet så jag kan vara där längre, skulle vara bättre så & allt :) ska bara fixa lite med biljetter oså så allt blir klart. äntligen ska jag få träffa han! :) hihi . nu ska jag ialf ut & käka lunch med pappsen,men skriver väll mer ikväll elr imorgon om sthlm trippen.  hare bra allesammans, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0