eskilstuna

kom precis hem från eskilstuna, har vart där o kolla lite födelsedags presenter till mig.  skulle så gärna välja ha en bärbar data elr en kamera så får se vad jag bestämmer mig till :) hitta både en perfekt data men även en fin & rosa kamera, skulle behöver en kamera nu när jag åker till thailand. trodde jag hade fått in min lön men icke, kommer väll senare mot kvällen hon skulle ialf sätta in dom idag sa hon. men fick ialf me mig de här hem :

  2 stövlar & en stövlett
 Och den här jackan, fin va? :) + ett linne :)

aja, snacka ialf med baby idag & vi bestämde att jag ska ta ledigt några dagar innan höstlovet så jag hinner vara där ett tag, ska bli så kul att äntligen se han igen. mysmysmys säger jag bara. och nu ska jag nog brja fixa mig kanske blir hantis ikväll, får se :D hehe, haa en bra fredag allesammans! :) seeeya


Kommentarer
Postat av: Ellen

:) kontakta min mail som kommer med kommentaren. Skriv med det jag behöver (se tidigare inlägg)

//ellenrocks

2008-09-28 @ 20:43:57
URL: http://ellenrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0