västerås

kom precis hem från västerås, vi var & käka på gränden. fläskfile m. pommes & beaniesesås, muuums! åt så mkt att jag fick ont i magen, haha. men sen gick vi runt i lite affärer hitta inte så mycket förutom en t-shirt. och sentrodde jag att tåget gick 19.10 så vi gick från stan vid 7, men tåget gick visst 19.02 men var försenat till 19.06, så vi hann precis.  TUR säger jag bara, hah. sen färga jag slingor i jossans hår idag också, vart rätt bra tycker jag :) sätter in en bild så får ni se, nu ska jag kika vidare på idol, på tal om de Lars var så himla grym igår, älska hans röst. vem tycker ni är bäst?!


tshirten, skön att ha en vanlig tshirt ibland :)



tycker de blev en fin färg :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va du gör om din header hela tiden ;) & alla blir lika snygga :D du får fan göra en snygg åt mig me (A);)

2008-10-02 @ 15:59:02
Postat av: josefinah

// josefina ( glömde skriva in de (A) )

2008-10-02 @ 15:59:57
URL: http://josefinaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0