gymnasiemässa

vi var värdar på gymnasiemässa idag, de fanns faktiskt massa kul där :) dom sminka en &  fixa håret och sen kunde man göra egna tshirtar sjunga kareoke osv.. synd att man inte går i 9an igen,hehe. så man kunde välja nån linje man verkligen tycker om, jag förstår faktiskt inte hur jag kunde välja hotell&restaurang. jag hatar verkligen o laga mat, men hotell de är ju ialf hyffsat kul. men skulle hällre vilja gå stil&trend elr nå kliknande. sen hade även mode&design modevisning o de e ju alltid kul o kolla på.  har lite bilder som jag kan sätta in senare :) och angie var ju med, jätte fin var hon! aja, nu är jag ialf hemma sluta kl 11 så de var ju skönt. men nu ska jag plugga har 2 prov på fredag sen en inlämninguppgift, så har mkt o göra :) ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0