thai thai thai

sitter på pappas laptop nu, och hitta massa bilder från karnevalen, thaifester osv :) faktiskt rätt kul och se, mamma brukar alltid uppträda o dansa på thaifester, tycker de e bra även fast hon är gammal orkar hon ;) hehe. o snygga är dom alltid :D här e lite bilder:


Karneval 2007, jag som håller i skylten

Karneval 2008, jag, min kusin & två till söta flickor.   

Karneval 2008, jag mamma & pappa

Mamma dansa på thaifest i kungsör

Thaifesten i kungsör

Thairestaurangen där jag jobbar, mamma till höger
 
Thaifesten i kungsör, mamma,moster & svägerska.

de är såhär riktiga thaiklänningar ser ut.
väldigt roliga minnen faktiskt, haha. nu ska jag plugga ska skriva en uppsats om plastikoperationer, har inte öns börjat o de ska vara inlämnat imorgon, not god! hehe, men skriver kanske lite senare. take care

Kommentarer
Postat av: Malou

måste säga, du har ett väldigt snyggt efternamn (jag har ett likadant) ;P

fina bilder :D

2008-10-16 @ 20:54:14
URL: http://madeulooktoday.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0