praktik

kom precis hem från praktiken, dagen har faktiskt gått jättesnabbt, började vid halv 2 och slutade halv 9 : ) men kom in till västerås vid 1 så hann gå på stan lite snabbt, hitta en jättesötklänning på gina jag MÅSTE köpa, har inte så mkt pengar nu men får tjata lite på pappsen :) sätter in bild på den senare. men man känner sig altid så välkommen på praktiken personalen är verkligen kanon, hur snälla som hellst : ) imorgon kör jag frukost, så åker in med tidiga tåget, så får se om jag hinenr köpa klänningen när jag slutat, måste bara hinna med tåget. nu ska jag kika vidare på tila tequila, take care


så tomt på 9 tåget hem så satt o tog lite kort på en sliten jenny som jobbat hela dagen ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0