överraskande samtal imorse

glömde säga att imorse ringde min moster som är i thailand just nu ,
och sa att hon hade köpt en baklänning till mig som hon tyckte var fin,
tack kan jag väll bara säga! hehe. har ju inte sätt den än så vet ju inte
om den är fin elr ful, men hon sa att den var rosa och en tubtop klänning, o de gillar ju jag ialf : ) hoppas de inte är nå mönster elr nå storbakelse för tycker mer om enkla klänningar, men behöver ju inte ha den om jag inte 
tycker om den,men känns så elakt om hon köpt den till mig sen jag ba: nej tycker inte om den. så får hoppas att jag gör de, fast jag e så himla kinkig,men får hoppas på de bästa ialf! hon kommer hem på fredag, så får väll se den då ifall jag är hemma,

just ja har ju glömt o sagt att  jag kanske åker till norge då. de e ju höstlov nästa vecka, så då blir de att träffa min baby såklart! sjukt hur mkt man kan sakna nån, även fast de inte var sålänge sen vi träffades, men när man är borta sålänge ifrån varann inser man hur mkt man tycker om personen, hoppas vi får en jätte mysig vecka ialf. hih. : ) måste ju boka biljetter snart,men måste snacka med anette först (hans mamma) för hon kanske ville göra mig sällskap på resan upp, för hans mormor bor ju också där så hon ville följa med, o de e ju bara kul med sällskap! så ska väll prata med henne imorgon sen beställa biljetter : ) aja nu ska jag hoppa i säng, hörs imorgon! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0