kan kaffe verkligen ge mindre bröst?

nyss precis har ange nina & joss gått, efter ett långt funderande så tog vi beslutet att stanna hemma o kolla på film istället för att dra till krogen, så vi gick hem till mig okolla på camp rock, hehe. den var faktiskt helt okej för att vara en barnfilm.. fast jag brukar faktiskt tycka om disneyfilmer, skulle vilja se high school musical 3 men den har inte kommit ut än. men tidigare idag var vi ialf hoss ange som bjöd på tacos, mums säger jag bara. de kan man aldrig tröttna på, och där efter prinsess tårta o självklart cola, så just nu är min mage verkligen full! vi hade lite tjejsnack om bara umgicks, de är alltid mysigt. inte ofta vi "alla" tjejer är tillammans längre. men sen kom de upp att kaffe kan ge tjejer mindre bröst, läste de idag på metro, tur att inte jag dricker kaffe då, haha. ne men om jag ska vara ärlig så tror jag faktiskt inte de e sant, elr vad tror ni? aja men nu ska jag hoppa in i dushen snabbt sen sätta på en annan film och sova. de är ju en dag imorgon också! :) godnatt alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0