jag älskar dig hjärtat

jag har inte hunnit skrivit eftersom mitt hjärta har ju vart hemma hela veckan, så har myyst med han varjde dag :) hih,men såhär har min vecka sett ut ialf :)

mån: min födelsedag, firades med släkt & vänner.
tis: min baby kom, möös hela natten.
ons: var o käkade middag på athena med baby, sen middag med familjen. & massa mys hela kvällen.
tors: skutt, sov hoss baby sen :)
fre: hantis, var jätte kul :) sen sov jag hoss baby.
lörd: käka middag med jorres familj, sen åkte vi till uppsala & fika hoss hans släktingar, sen tog han tåget till norge.
Saknar han redan faktiskt, usch! men åker ju upp till norge om 2 v ungefär :) så får väl hoppas att veckorna går snabbt bara! jag älskar dig hjärtat <3

fick från angie&joss. thx sweethearts <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0