helgen

sjuuuk helg säger jag bara, i fredag blev de ett nytt äventyr till västerås :) hi, kanske skriver om den kvällen nån annan g¨n när jag har tid & ork. men igår så hade min morbror avskedsfest (han ska åka hem till thailand på torsdag) och de blev ett jävla röj ska jag säga, haha. de e inte lätt o festa med massa thaitjejer inte, men kan bara säga att de blev alldeles för mkt för mig. haha. Men imorse kl 10 vakna jag helt bakis av att min baby ringer han var i uppsala :) så jag väntar på han just nu! ska bli så kul att äntligen få träfffa dig, var en evighet sen! :) aja, men efter vi käkat frukost drog vi till ikea, haha där gick vi heöt bakis, men vi hitta massa fina saker ialf :) så nu har jag fixat o donat i mitt rum hela dagen, så här vart resultatet ialf :)


min garderob,  var tvungen att ta med en bättre kamera så ni ser :)

 
mitt rum.


Nu ser ni att slingorna redan har kommit tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0