hejdå sverige, hej norge.

har inte hunnit uppdaterat på länge, är i norge nu ialf : )
och kallt är det! tur att huset är varmt ialf, heh.
aja har igentligen inte så mycket att skriva..
resan hit gick jätte bra, kunde somna på tåget så
tyckte dom där 20h gick fort, o inte hade jag nån som satt brevid
mig häller, elr jo bara första biten upp till umeå men då var jag vaken..
så de var ju ingen fara men sen när han gick av hade jag ju 2 platser
så kunde ligga ner då,så de gick perfekt :) men när jag kom till narvik
så var jag tvungen att vänta på bussen i 2h o de kändes som en evighet,
så pinsamt när massa norskar ska börja prata för jag förstår inte så mkt
av vad dom söger så säger bara "ja" "jaha" och "mm" typ, hehe.. o en kille
babbla som fan.. så säger alltid typ måste gå ut o röka el nått annat för att
smita undan, hehe, men sen kom ialf bussen sen gick alltid fort, synd att
de var så mörkt när jag åkte med båten, de är så fnt där tycker jag..
får ta kort när jag åker hem istället :)


aja men på lördag kväll kom jag ialf fram till skutvik (här jorre bor) och där
stog min baby o väntade vid busshållsplatsen.. hihi va ju inte så längesen
jag såg han eftersom han var hemma för nån vecka sen, men blir alltid lika
glad att se honom! :) så lördagen bev de bara massa mys med film, chips
& cola:) de vart de även söndagen med.. asså när man är så länge ifrån 
varandra inser man hur mycker man tycker om personen, saknar han
enormt mycket när vi inte ses.. men men nu har vi ju ialf den här veckan
så då blir de att man gör så mkt man kan :) hih älskar dig georgos. <3 

men men, sen dom här veckodagarna jobbar ju han till typ 2 så är ju själv då,
men sover mest då, elr går ut o handlar städar elr något sånt. lagar mat är nog
de ända jag inte gör, de e jag verkligen rutten på så de e hans uppgift när han
kommer hem. hihi. fast måste ju lära mig nångång.. men han gjorde en jätte god
middag i tisdags, kött klyftpotatis & bearniessås. mmm de var jättegott.!
han är faktikst jätte duktig på att laga mat, även fast man inte kan tro de. heh.
sen igår var i o käka hoss hans mormor och hade trevligt! :) hon visade massa
kort när dom var små osv, sen har vi ju vart mkt hoss martin & dom.
dom är också svenskar som jobbar här, fast dom kommer från malmö..
tur att de finns några svenskar som man kan prata med, heh.
dom är verkligen roliga, skrattar jämt när jag är där, haha! helsköna.
finns ju inte så mkt att skriva, men de e lite kort av vad jag gjort osv..
nu ska jag ner till affärn o handla lite brus&cigg. vi hörs! :) puss&kram


 
big love to you baby <3


Kommentarer
Postat av: josefina svarar

i början skrev du "har igentligen inte så mycket att skriva"

men sen skrev ud fan ett helt a4 typ! haha du är knäpp ;)

när kommer du hem föresten?:D

2008-10-30 @ 16:13:14
URL: http://josefinaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0