bokat biljetter till norge

nu har jag äntligen bokat biljetter, åker imorgon kl 18.58 från uppsala,
tyvärr kunde anette inte hänga med så får åka den långa resan själv.
men de ordnar sig nog, vart lite stressig nu för måste packa och fixa allt
så de e klart imorgon för måste in till västerås o växla pengar på dagen
och allt små pack, så kommer bli lite stressigt. men har ju sån snäll bror
så han skjutssar mig till uppsala så jag inte behöver ta tåget dit, tack!
då vinner jag lite tid på de ialf! ska även hinna käka taco med alex imorgon ;)
så hinner inte gå till praktiken men dom förstår nog de, nu har jag även panik
vilken äska jag ska packa i, köpte ju en ny i stockholm men inga hjul på den
och så jobbigt att bära hela tiden, så kanske tar min gamla istället, vi får se :D
ska ialf ha VARMA kläder med mig sa jorre, de e väldigt kallt där uppe.
han bor längst upp i norge så ni vet, tar ung 20h med tåg ;) hyffsad lång resa,
hoppas bara att jag inte sitter breve nå syko.. haha.

aja men idag har jag ialf vart i köping o hälsat på anette m. familj : )
dom är så goa allihoppa, sen skjutssa sapko hem mig. så jag inte behövde
ta bussen, de var jätte snällt : ) och anette förklara lite hur jag ska göra med
resan osv, såhär typ "du tar tåget från uppsala vid 7, kommer fram ung vid 2,
sen tar du taxi till station, väntar på bussen som åker till nån stad (kommer inte
ihåg vad den hette) sen åker du med båten över till en annan stad & där tar du
bussen till skutvik.."
haha lätt resa va?! kommer du tappabort mig själv,
får skriva sen hur de gick! nu ska jag packa vidare, skriver kanske senare : )
puss alla fina!


baby&jag när vi var i stockholm i somras
, jag älskar dig<3


Kommentarer
Postat av: josefina

ja visste inte att du hade ;P aa de är dom! :)

2008-10-28 @ 16:41:08
URL: http://josefinaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0