behöver en ny väckarklocka

vakna vid 11 idag :O vakna inte äns av väckarklockan, brukar alltid göra de men har inte gjort de flera gånger nu, måste kanske köpa en ny väckarklocka, haha! får ju inte missa skolan, men ialf :) färga håret idag ialf, får ju aldrig bort mina röd oranga slingor i håret men nu verkar dom ha försvunnit men dom kommer säkert tillbaka om nån vecka, skulle inte förvåna mig ialf.

Nu ska ialf jag åka in till västerås o käka lite, så jävla dåligt att man inte kan käka nå annat än kebab här, borde öppna nån vanlig restaurang. vi har ju athena men de är ju gamla vanliga. så nån ny restaurang borde dom öppna här tycker jag, ska även kolla efter en present till angie & även krokar till min garderob och en korg till mina underkläder. så blir allt klart :) men ska sticka så jag hinner med tåget nu :) skriver senare! heejs


sola igår, visst har jag blivit lite brunare? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0