afrika

stanna hemma idag för pappa åker till afrika idag,
så jag mamma&pappa åkte till köping och käka på china
sen in till stan & köpte en ny resväska till pappa, jag valde ju såklart :)
och eftersom inte klänningen fanns var jag ju tvungen och köpa nått annat
så köpte en mysig stickad tröja. alltid skönt o ha sånna.
har inte gjort så mycket mer, förutom att fixa massa småsaker till pappa oså.

men hade fått ett litet sött brev när jag kom hem, och ni kan ju gissa
vem de var ifrån, jo min baby såklart. älskar dig massa <3
imorgon ska jag in till köping och träffa anette, måste prata om
hon ska med elr inte, dax att boka biljetter nu. inte långt kvar
tills jag åker. sen måste jag även växla pengar o allt.

och förresten så boka vi studentkryssningen igår, fyfan va kul
de ska bli, tänk vi alla tjejer på en båt ; ) parrdy hardyy säger jag bara!


här är tröjan jag köpte =)


Kommentarer
Postat av: josefina

bokade jossan me? för ja&nina bokade också! :D

och föresten ska du me ut till örebro på fredag sen lördag arboga?:D:D

2008-10-22 @ 19:40:24
URL: http://josefinaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0