TRÅK fredag

Igår var de ju öppet hus på vasa, så gick förbi där en stund
och de var väll ok, lite trist bara.  men sen gjorde jag väll inte så
mycket mer, drog hem till fia efter och fika lite. sen hem & sova!

och idag har jag nästan inte gjort nånting, vart i skolan..
hann med 2 tåget hem ialf, sen gick jag och pröva min balklänning
och den var jätte fin nu :) fast hon hade inte sytt klart allt än, men den
blir klar imorgon elr på söndag! då får jag med den hem äntligen o pröva
hur de passar med allt annat som jag köpt. de e ju nästa lördag vi har bal!
längtar nu faktiskt, ska blii så kul! =) aja men idag skulle vi ju igentligen till klaras,
men känner mig inte så taggad.. så blir nog en lugn hemmakväll istället.
fast skulle ändå vilja dricka, hehe.. får se. klockan börjar ju bli mkt också!

jaja, nu ska jag kika på vem som åker ut idol! seeya.


i somras med mina snyggingar från västerås, ni är bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0