tuna park

igår kom ju pappa hem så blev en lugn hemmakväll framför tv:n
med familjen : ) de behövs ju ibland. seni morse åkte vi till tuna
park, o köpte lite saker till balen. så nu har jag fixat väska, pälsen
och "bh-n". bara skor som fattas! men hittar inga som jag verkligen vill ha
ska kolla lite på måndag i västerås, annars får jag åka till örebro o kika.
jossan kanske ska med på balen, får hoppas de kommer bli kanon. hihi
nu längtar jag verkligen, vill att kvällen ska bli perfekt.
sen ringde emil idag o fråga om han skulle ha smoking elr kavaj,
men jag vet inte äns vad som e skillnaden, hehe.
man brukarväll ha en vanlig kavaj, visst?! :p



en större bild på väskan, tyckte den var så söt, hihi!

Päls- Gina tricot
Väska - Glitter
Handskar - Väsk affär i västerås (vet ej vad den heter)
BH - Cubus


Förresten är de nån som vet nån bra sida men balfrisyrer?!
jag vet inte hur jag vill ha mitt hår, hjälp mig!






fick även med mig den här klänningen hem, från gina!
blir fin o ha i thailand! :) 28 dagar kvar bara!


Kommentarer
Postat av: Sandra :P

kan inte du hjälpa mig med dom här header*n ? eller hur det stavas ? :) vorde jätte snällt (A)

2008-11-16 @ 20:48:44
URL: http://missnajsley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0