tröttt!

sitter i skolan just nu, är så trött som man kan bli.
tror nog jag aldrig vart såhär trött, ska ialf bara snacka
med min lärare om att jag vill byta praktik, sen ska
även jag o emil köpa biljetter till balen idag, så dom inte hinner ta slut.
inatt satt jag ialf o kolla på desperate houswife, hade tänkt
och börja kolla på alla avsnitt, brukar ju alltid missa när de går
på tv, så laddar hem alla istället, blir mer inne i de då ;) hehe .
så satt o kolla tills kl 5 imrose, och skulle upp kl 6. så smart är jag.
men jag kom ju ialf upp, så nu sitter jag här,.. men min lärare
är inte äns här än, men hoppas hon kommer idag ialf.
annars har jag åkt hit i onödan.

aja men igår orkade jag inte blogga nå, gjorde ialf inget speciellt
åkte in till västerås, bytte mina rosa handskar mot svarta.
skulle igentligen ha guldiga, men dom i affären tyckte jag skulle
ha svarta, sen matcha de med svarta skor, och svart väska.
eftersom jag har mörkt hår oså, så de blir säkert jätte fint.
får hoppas de ialf, hehe ;) menmen.

nu äre inte långt kvar tills pappa kommer hem, han kommer
på torsdag. han har nästan vart i afrika i en månad nu..
så ska bli kul att han kommer hem =) sen får jag ju en limpa också
o de behövs ju ialf :D

förresten snacka jag med baby, och de verkar som han inte kommer
kunna komma hem innan jag åker, så kommer inte träffa han förnst
jag komemr hem från thailand och där är liksom i januari.
vet inte hur de ska gå, de är ju liksom 2 månader.
får se hur allt blir med de där. saknar han otroligt mkt ialf! <3

aja nu ska jag börja skriva lite på en uppsats om skönhetsoperationer.
skriver kanske senare! ha en trevlig dag alla =)


de här är ett ungefär hur jag kommer se ut..  hih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0