sol ute :)

ja idag är de fint väder, inte kallt o dystert som de brukar vara nuförtiden..
så blir en tripp till marieberg elr tuna park idag
när mamma&jimmy kommer hem, kan ju hoppas
att jag hittar nå fint att ta med mig hem! hihi
ska städa garderoben idag de e kallabalik där,
alla kläder ligger huller om buller.. så de måste fixas.
har väll igentligen inte så mkt att skriva..
kan ju visa vad jag har på mig idag ialf:
ursäkta mitt stökiga rum, hehe ;)

kläder ifrån:
Spetströja- gina tricot
Jeans - köpta av en kompis
stövletter - skopunkten




ser ni hur solen lyser, i looove it! =)

skriver när jag kommit hem från örebro elr etuna :)
hööörs!

Kommentarer
Postat av: josefina

jaha, aa men joss sa att du också ville till västerås! för ja vill gå nånstans där vi inte vart ;D och ja är ju jämt i örebro lr arboga! :)

du ville väl festa i helgen? :)

2008-11-05 @ 16:54:05
URL: http://josefinaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0