släktmiddag

igår blev de lungt, stanna hemma o kolla film med brorsorna.
blev en skäckis, de var fakttiskt läskig! hehe.
kommer inte riktigt ihåg vaden hette, men kan skriva de sen!
vi somna inte förns 5,  jag skulle igentligen sova tidigt, hehe
men icke sa nicke! ;)  men men.

snart ska jag iväg på släktmiddag, vi ska käka julmiddag
idag istället för sen kan vi ju inte eftersom vi är i thailand osv.
så blir trevligt :) tur att de e snö ute så man får lite julkänsla.

nu är de bara 1 vecka kvar till balen, och 3 veckor kvar tills vi åker
till thailand! önskar bara min baby var här, saknar dig jätte mkt <3

nu ska vi åka, skriver senare :) ciao!


förra julafton! heh. iår blir de ingen vit jul, de blir strand värme & havet!

Kommentarer
Postat av: Evi

haha din blogg får min att framstå som en amatör gånger hundra :P jäkla proffsig sida detta :D ses imorgon i skolan

2008-11-24 @ 15:42:17
URL: http://evdoxia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0