partyyy

inte uppdaterat på nån dag, har inte haft ork faktiskt
men fick en liten skällning av erika:

ErikaGustavsson - säger:

nu tkr ja du e seg o skriver i din blogg :K

jenny, säger:

hahahah jag vet ;D

jenny, säger:

ska skriva om jag hinner

ErikaGustavsson - säger:

va bra ja läser juh den varje dag :O
hehe hon är så söt =)
förresten måste ni rösta på henne för köping lucia..
hon är perfekt som lucia lång smal och långt blondt hår.
hon är nummer 3 så att ni vet =) så bara göra de på en gång
tycker jag, för såklart min fina kusin ska bli lucia! =)


NR 3, Erika Gustavsson. Rösta =)


aja idag har jag ialf köpt rosa handskar till min klänning
sen la jag öven undan en söt rosa väska till :) ska bara se
att de e samma färg som klänningen nu, o de får jag hoppas!
och sen har jag även bestämt att jag o emil ska gå, skönt de
att jag inte behöver gå med nån främling! så vi ska skriva upp oss
på måndag, sen öven gå o kolla kostym till han. och en rosa slips
så vi matchar varandra ;) hehe. sen boka jag även sminkning och
håruppsättning på hårman igår. och jag lämnde min klänning hoss en
tjej som heter monika som ska sy in min klänning och även sy upp den
så nu är nästan allt fixat, får hoppas att klänningen blir bra ialf =)
de är bara skor och en bh som fattas! smycken o de har jag gott om.
här är handskarna jag köpte ialf =)


fina va?

idag blir de ialf lotus, oo jag ska festa som aldrig förr! så nu ska jag fixa mig
sen på förfest, sätter in bilder imorgon! =) ha en trevlig kväll alla.!


Kommentarer
Postat av: Erika

Gullunge ;D <3

2008-11-07 @ 19:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0