örebro

har fått nytt schema och de är hur skönt som hellst.
såhär ser de ut:
Måndagar:  10.00 - 11.40
Tisdagar: 9.50-11.20
Onsdagar: 9.30-14.15
Torsdagar: 8.30-14.30
Fredagar: 9.00-14.20

jobbigt att jag bara har 1 lektion måndagar&tisdagar.
kunde lika gärna ha 2 på en dag o vara ledig andra dagen.
men men, jag klagar inte! =)
Har ju ialf sovmorgon varje dag förutom torsdagar.

aja men idag har jag ialf vart på stan o shoppat med emil,
elr han shoppa ;) sen käkade vi på subway. älskar mackorna där.
sen tog jag 12 tåget hem, pappa kom o hämta mig på station och vi åkte
direkt till nalles o åt (igen) hehe, sen  vidare till örebro. först marieberg
fast hitta inget jag fastna för, så vi fikade där bara sen vidare in till stan, 
där hittade jag ett par skor jag var tvungen att köpa. de var så himla
lång o fin klack, o de behövs ju eftersom jag är så kort ;) heh.
har sett dom i västerås också, men finne inte min storlek där, men i örebro
fanns de 36, så dom följde helt klart med hem!.  dom är ju svarta så kan ha
dom på balen också. såhär ser dom ut ialf :)


500 :- på bianco, I LOVE THEM! =)  passar perfekt in i min nya skohylla!


Kommentarer
Postat av: josefina

dom ja försökte förklara för dig att du skulle ha! :D

2008-11-18 @ 22:39:21
URL: http://josefinaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0