nyår?!

sitter o kollar på hotell vart vi ska bo på nyår,
men frågan är om vi ska vara i phuket, pattaya
bangkok elr på nån ö?! haha, jadu inte lätt att välja
man vill ju ända vara på ett "party" ställe, fast de är
de ju nästan överallt, hehe. finns så sjukt fina hotell,
så får se vad vi bokar! jag vill nog helst vara i phuket
elr pattaya.. menmen, har så mkt jag längtar till nu.
såhär kommer mina helger se ut:

v.48 (i helgen)
fredag - hemma kväll elr krogen.
lördag - BALEN
v.49
fredag  - göteborg med joss
lördag  - PINK PARTY
v.50
fredag  - packa osv.
lördag  - THAILAND 

sen hem till sverige igen den 9 januari! :)
nu ska jag plugga, har prov imorgon!
önska mig lycka till. ciaao =)

Kommentarer
Postat av: ...

Phuket är det mest drag !!! patong

2008-11-30 @ 10:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0