ny design

kom precis hem, var o solade.. äntligen säger jag bara
har inte solat på jättelänge, och blek var jag.
men nu har jag ialf lite färg igen, hehe..
var i västerås idag ialf och lunchade med fredde
sen förbi gina en sväng har ju inte vart där på länge
eftersom jag vart i norge hela veckan, jag är van och vara
där nästan varje dag, och dom hade ju fått in massa fint
rosa&svart är så himla fint ihop, men mina pengar tog ju slut
i norge så inte kunde jag spendera så mycket pengar inte
men min spets tröja fanns nu, äntligen säger jag bara..
har väntat på den i evigheter, kanske lite sent ute men
bättre sent än aldrig säger jag ; ) jag älskar den ju så vad gör de,
så den följde med hem på direkten..hihi


måste börja spara till thailand nu också,
de är ju snart 1 månad kvar bara sen sticker vi
de ska bli så skönt och komma iväg från kylan!
tänk er och ligga på standen med en god drink i värmen..
och BRUN ska jag vara när jag komemr hem också, hehe!
längtar som bara den!


var förbi skolan idag också, och balen är den 29 november
och de e ju bara 25 dagar kvar så nu måste allt fixas med min
klänning som ska sys in osv, man får ju nästan panik
tänkte inte att de var så några dagar kvar.. men jag ska nog hinna
med och fixa allt! :) ska lämna in min klänning till nån som kan sy
imorgon, måste fråga runt lite! sen köpa skor & tillbehör också.
de e inte billigt! ;) men man har ju bara bal en gång så!


sen ser ni att jag gjort om min design på bloggen,
tycker ni den vart bättre eller sämre?!


en bild fråni somras i kroatien, & sen spetströjan jag köpte idag!


Kommentarer
Postat av: Sofi

sv: jovisst kan jag det. men inte på 2 veckor om du kan vänta så länge? har mycket med mitt företag nu :)

2008-11-04 @ 19:50:31
URL: http://sofianderssons.blogg.se/
Postat av: josefina

bloggen vart fin, du får hjälpa & göra om min! :D föresten ja vill komma & se din bal! :D & tröjan du köpte tänkte ja me köpa men ja hade inga pengar då, men de är skit snygg ;D

2008-11-04 @ 21:33:38
URL: http://josefinaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0