julbalen

vi hade julbal på skolan igår :)
och dagen började med att jag gick til hårman kl halv 12
fixa frillan sen hem o fixa sig. farmor antette & maya kom förbi o kollade
här innan jag åkte. sen kom emil & vi drog senare iväg till västerås.
fast han åkte till fredde o dom och jag åkte hem till ida!
vi öppnade en champange där och skålade, tog massa kort
men dom är tyvärr på idas kamera så har inet fått dom än.
sen kl 6 kom limousinen utanför ida, och den var så snygg.
heh, vi öppna 2 champangare i den också, och jag lovar
i den var de mest liv. vi dunkade musik & gled runt!
så sjukt kul, hehe. så man vart ju liteontyker där i bilen
men när vi hade glidit runt i 1 timme så lämna han av oss
utanför stadshotellet.. tog några shotar där och sedan skulle
alla käka osv, vi dansade, umgicks & hade kul!

efter ett tag drog vi till tabasco, o fortsatte dricka där..
drog till bluemoon bar sen splittrades alla typ :p
men jag var vaken till 8a fan, hah. så har inte fått så mkt sömn
inte, sen kom papsen o hänta mig vid 4 typ .. o sen har jag väll inte
gjort så mkt mer idag! en oförglömlig kväll ialf :)
de e lite snabbt hur min kväll var!

 här är lite bilder:

jag & finaste evi!<3


finaste sarah&evi


sarah & jag i limon


jag&fredde


emil,jag,sarah,ida,camilla,evi&morad på hotellet

jag,jimmy&masse på tabasco


sarah,camilla,evi,fredde,ida,jag&masse.


evi,jag&ida<3


sätter in mer bilder lite senare :)


Kommentarer
Postat av: Zatu

Svar till Jenny: Det är det nog =) Fina ni e på bilderna

2008-12-01 @ 10:52:29
URL: http://zatu.blogg.se/
Postat av: Evi

tack för en bra kväll <3

2008-12-01 @ 15:09:10
Postat av: sofiaa

super fin va du :D

2008-12-01 @ 17:59:51
URL: http://itshairspray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0