helgen

Fredagen: de blev lotus, för mig jossan fia nina alex eve & elin.
börja med att jag & joss var lite sega på att fixa oss,
men till slut kom vi ialf till nina och då blev de bara att ösa i sig
sen var fredda så snäll så han kunde skjutssa in oss istället
så vi behövde inte ta tåget, men vi kom dit vid halv 12 ungefär.
och de var inte så himla mkt folk, men de var väll kul ialf :)
vart lite fööör mkt dricka i slutet jag däcka hemma hoss nina
haha minnesluckor den kvällen!
och snacka om att jag var bakis dagen efter, urs! och jag brukar
faktiskt ladrig vara bakis, men jag sov ändå till kl 5 på lördagen!
o de e inte likt mig, men vart bättre senare på kvällen så då drog
jag o joss hem till lisa eftersom hon hade fest! men vi var ju nyktra
så var inte så värst kul, efter vi vart där 5 min drog vi till sarajevo
"puben" i kungsör, haha.. vi var så himla hungriga men de fanns
ingestans att käka, men farre jobbade som bartender där så han bjöd
på en varsin rosapanter och lakritsshort.. o de kom ju ner till slut. haha.
o sen har jag väll inte gjort så mkt mer, idag ska jag gå o kolla hur de går
med min balklänning o pröva fall handskarna passar med klänningen.

här är ialf lite bilder sen fredags:


elin,joss,nina&jag


joss,jag&nina

nina var taggad ;)

josefina&elin

eve&jossan, i bilen påväg till eskilstuna.

haha, såhär sluta min kväll! urs säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0