90210

sitter o kollar på den nya serien 90210, som är som beverly hills.
kollade jämt på den förut, nu är de som de fast nyare bara
och de verkar faktiskt bra! :) så kommer säkert bli min nya serie
att bli besatt av. haha jag är verkligen en serie nörd & film nörd!

aja men i helgen gjorde jag inet så mkt, i lördags var jag på släkt middag
o de var ju trevligt som vanligt :) sen på kvällen blev de partyy.
eller vi börja dricka kl 12 på natten, haha. geeeks säger jag bara.
haha, vad ska man göra när man inte har nått att göra?! ;D
men de var faktiskt kul! :D sen igår blev de tv tittande hela dagen
med joss&alex! alla bra program på söndagar ju..
1.gossipgirl
2.andra avenyn
3.sanningens ögonblick
skit bra alla tre! så söndagar måste man ha en tv.



jaja, idag har jag inte gjort så mkt. kort skoldag sluta 11.40, så tog 12 tåget hem
sen lunchade jag o jimmy, o sedan hem & vila lite!. sen hämtade jag ju
balklänningen nyss och den vart jätte fin tkr jag, tog några bilder men
var inte så lätt.  tycker den är finare i verkligenheten, men här är den ialf :)


den ser lite konstig ut där bak, men de är en rosett så jag kan fixa hur tajt
klänningen ska vara osv, sen är den längre bak, så den släpar när jag går! :)

Kommentarer
Postat av: Nuutten

Gud så fin :)

2008-11-25 @ 08:45:55
Postat av: Maria

DEn satt fint:)

2008-11-25 @ 10:00:33
Postat av: A

fin jenny:)

2008-11-25 @ 12:24:40
Postat av: Anonym

jenny. det är bevery hills. Haha.

2008-11-25 @ 17:48:14
Postat av: Elin

Jättefin klänning Jenny!! :) verkligen :)

2008-11-25 @ 20:23:50
URL: http://eelinsegerstedt.blogg.se/
Postat av: Camilla

vad sööööt den va!

2008-11-25 @ 22:58:53
URL: http://keepithot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0